Chris Hemsworth'un Thor Egzersiz Programı

Hayatın kendisinden daha büyük olması gereken Marvel süper kahramanının harika fiziğine ulaşmak için yaptığı egzersiz planı..

Chris Hemsworth'un Thor Egzersiz Programı
Yayın Tarihi: 15.08.2019 16:44:00


Chris Hemsworth Thor'un diyet ve egzersiz planının fikri korkutucu gelebilir, ancak bu başkasının yapamayacağı anlamına gelmez. Hemsworth'ün diyet ve egzersiz rutinleri tutarlılık, özveri ve yoğunlukla ilgilidir. Kendinizi adarsanız başaramayacağınız hiçbir şey yoktur. Hemsworth antrenmanlarını 1 saatten fazla tutmamış. Hemsworth'un “Thor: Ragnarok” ve “Avengers: Infinity Wars” filmlerini çekerken tam vegan bir diyet uyguladığını belirtmekte fayda var. Çekimden önce, tavuk göğsü ve balık gibi yağsız ve sağlıklı proteinleri ve sebze, kahverengi pirinç, tatlı patates tüketiyordu. 

Eğitmeni Luke Zocchi beslenmenin antrenmandan daha önemli olduğunu söylüyor. Hemsworth'ün günde altı kez, iki veya üç saatte bir yemek yediğini belirtiyor. Antrenmanlarında makinelerden çok serbest ağırlık kullanmaya çalışmış ve setler arasında fazla dinlenmemeye gayret etmiş. Hemsworth'un antrenmanda uyguladığı programı aşağıda bulabilirsiniz: 

Bodyweight Circuit Training

Pull-ups (3 set, 15 tekrar) 
Sit-Up (3 set, 20 tekrar) 
Push-Ups (3 set, 15 tekrar) 
Front Box Jump (3 set, 10 tekrar) 
Bodyweight Squat (3 set, 15 tekrar) 

Iron Circuit Training

Barbell Squat (3 set, 15 tekrar)
Barbell Bench Press (3 set, 5 tekrar)
Standing Military Press (3 set, 8 tekrar)
Barbell Deadlift (3 set, 5 tekrar)
Hammer Curls (3 set, 5 tekrar)

;



HABERİ PAYLAŞ





EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ