Orgazmınızı Daha Mükemmel Yapmanız İçin Beslenme Tavsiyeleri

Seks hayatınızın ve orgazmınızın iyi olmasını mı istiyorsunuz? Hayır hayır mükemmel olmasını istiyorsanız eğer yazdıklarıma bir bakın derim. Artık orgazm taklidi yapmaya son!


ÇİNKO
Kahverengi pirinç, kümes hayvanları, et, tam tahıllı ekmek, deniz ürünleri, yeşil yapraklı sebzeler çinko için çok iyi kaynaklardır. Çinko, cinsel işlev bozukluklarına neden olan prolaktin hormonunun üretimini frenlemektedir. Seks hayatınız ve orgazmınızın iyi olması adına.

 

YUMURTA
Özellikle B6 ve B5 olmak üzere B vitaminleri açısından oldukça zengin olan, yumurta, hormon ve enerji seviyelerini dengeleyerek ve vücudu strese sokan üzüntüyü uzaklaştırarak seks hayatınıza büyük katkıda bulunabilir. Yumurtayı protein olarak spor yapan arkadaşlarımız oldukça fazla tüketiyorlar. Yanlış mı? Tabiki de hayır. Böyle devam beyler- bayanlar. Çiğ çiğ bile olsa yutun gitsin.
 

YOSUN
Yosun da başka mineral kaynağıdır. Tiroit fonksiyonuna yardımcı olan iyot açısından zengindir. Medikal testlerde kendini göstermeyen hipotiroidi hastalığı olan kadınlarda libido düşüklüğü gözükmesi gayet normal karşılanır. Deniz lahanası işe yarayabilmektedir. Elbette ki bir aylık düzenli bir kullanımla. Koreye, Japonyaya ve Çine gitmenizi önerebilirim. Bol bol ve doğru kullanım ile mükemmel bir sonuç elde edilebilir. Seks için yosunda yenir, çiğ ette yenir.
 

ÇİKOLATA
Çok sevdiğimiz bir yiyeceğin aşk ve seks  hayatımıza da iyi geldiğini bilmek ne kadar güzel. Çikolata sinir uyarılarını artıran methylxanthine içermektedir. Haz alma duygusunu da yaratır. Haz ve tutkuyu en zirvelerde yaşamak istiyorsanız bir kutu çikolataya hayır dememelisiniz. Doku, renk ve kokusu ile de havaya girmenizi sağlayacak bir yiyecek olan çikolata, dondurma olarak da tüketilebilir. Dondurması, gofreti, bitteri, sütlü çikolatası fark eder mi? Hiç sanmıyorum. Çikolata mami.

 

TAHIL
Kandaki testosteron miktarını arttırmaktadır. Uzmanlar libido pompalamak için haftada 2-3 kez pişmiş yulaf ezmesi yemenizi önermektedir. Yulafın faydaları saymakla bitmez. Yulafın sinir sistemi üzerinde olumlu etkileri, metobolizmaya ve bireye rahatlık verir, stres ve uykusuzluğa karşı direnç gösterir, metobolizmayı kemikleri ve kasları güçlendirir, yulaf dişleri de koruduğu gibi bedensel ve mental yorgunluğu da azaltır,  iktidarsızlığa da iyi gelir, guatrı engellemeye yardımcı olur ve tiroid bezinin düzenli çalışmasını sağlar, kandaki şeker miktarını ve kolesterolü düşürür, yulaf sindirim sisteminde mide ve bağırsak bozukluklarını da giderir, kuvvetli bir idrar sökücüdür, kadınlarda zorlu geçen adet dönemlerinde ağrı ve şikayetleri azaltır.
 

İSTİRİDYE
Klasik afrodizyak aslında bütün ününü hak ediyor desek yalan söylemiş olmayız. Kabuklu deniz ürünleri seks hormonlarının kritik bileşenleri olan minerallerle dolu. Denizden babam çıksa yerim deriz. Şimdi sıra seks için, deniz ürünleri yemede. Deniz ürünlerindeki mineraller vücut tarafından çok kolay kullanılabilir tuz formları şeklindedir.
 

BAL
Tatlı şeyler orgazmın asıl kaynağıdır. Belli ölçülerle sık sık tüketebilirsiniz. Bor vücudun metabolizmasına ve kadın seks hormonu olan östrojen salgılanmasına yardımcı olmaktadır. Bor, kandaki testosteron seviyesini de arttırdığı için  bu da hem kadın hem erkekte jenital seks ve orgazm için oldukça önemli bir faktördür. Doğal tatlı kaynağı olan bal her kategoride gördüğümüz gibi orgazm durumda da karşımıza çıktı.

SEBZE
 Tohumlar ve fındık familyasından alınan yağlar vücudun kolesterol üretmesini sağlayan yağ asitleri için çok önemli kaynaklardır. Sebzeler vücudumuzu düzene sokmakla kalmayıp ruhen ve fiziken de iyi olmamızı sağlar. Kolesterol tüm seks hormonlarının kökeni. Soğuk preslenmiş etiketli bitkisel ve fındık yağlarına yönelmenize tavsiye ederiz. Sebzeler vücuda hafiflik kazandırır ve enerjinizide yükseltir.
 





ŞU AN BUNLAR TIKLANIYOR





Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X