Gaming İstanbul Fuarı 1-4 Şubat'ta Ziyaretçilerini Bekliyor

Dijital eğlence ve oyun dünyasının en büyük isimleri 1-4 şubat 2018 tarihleri arasında Gamıng İstanbul Fuarı’nda ziyaretçilerle buluşuyor.

Gaming İstanbul Fuarı 1-4 Şubat'ta Ziyaretçilerini Bekliyor
Yayın Tarihi: 14.01.2018 13:10:00

Türkiye’nin ilk global ölçekli Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı Gaming İstanbul’un üçüncüsü, “İçinde Oyun Olan Oyun Fuarı” sloganıyla Harbiye İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenecek



Etkinlik devi “GL Events” tarafından hayata geçirilen fuar, 4 bin 400 metrekare büyüyen alanında e-spor karşılaşmalarının yanı sıra, alışveriş alanı ve çocuk parkı ile herkese hitap edecek. Fuarda düzenlenecek 10 bin TL ödüllü GIST Cosplay Yarışması için başvurular başladı bile.

Oyun ve dijital eğlence dünyasının devlerini buluşturan ve yabancı basının “Dünyada kendi klasmanında en iyi beş fuardan biri” olarak tanımladığı Gaming İstanbul organizatörünün Olimpiyat Oyunları ve Cannes Film Festivali'nde imzası bulunuyor.



1-4 Şubat 2018 tarihlerinde Harbiye İstanbul Kongre Merkezi’nde üçüncüsü düzenlenecek olan fuardaki alışveriş alanı ve çocuk parkı, fuarın ailelere hitap etmesini sağlıyor. Düzenlendiği ilk iki sene içinde aile ve kadın katılımcı oranlarının yüksekliğiyle dikkat çeken GAMING İSTANBUL, bu konuda dünyadaki benzerlerinden de kolayca ayrışıyor.

10 BİN TL ÖDÜLLÜ YARIŞMA

Kostüm ve aksesuarlarıyla dijital oyun ve eğlence dünyasının meşhur karakterlerini en iyi yansıtanlar, GIST Cosplay yarışmasında büyük ödülü kazanma şansını yakalayabilecek. Üçüncüsü düzenlenen fuardaki yarışmanın büyük ödülü ise 10 bin TL olacak.




OYUN DÜNYASININ DEVLERİ FUARDA 

Fuara katılımı kesinleşen firmalar arasında Pearl Abyss, ByNoGame, Param, Playstation, Monster Energy, Beluga, Red Bull, Vestel, Game Satış, Seti Medya, Oyungezer, Papara, Ewaapro, Proud Dinasours,Zocco’s, QP bilişim, OverGame, Zeren’s Universe, Appodeal, Admost, TCA, Portable Marketing ve Rising Tech yer alıyor.

KARİYER ve YATIRIM FIRSATLARI GENÇLERİ BEKLİYOR

Hızla büyüyerek Hollywood’u geride bırakan oyun sektöründeki yapımcı, dağıtıcı firmalarla, tasarımcı ve programcılarla tanışmak, kendini göstermek için GIST seminerleri ciddi bir fırsat ortaya koyuyor.

Yerel ve uluslararası yatırımcıların yoğun ilgi gösterdiği fuardaki GIST Geliştirici Konferansları oyun dünyasının profesyonellerini bir araya getirirken, GAMING İSTANBUL’da eğlence ve işin de tek çatı altında buluşmasını sağlayacak. Katılımı kesinleşen isimlerin listesi aşağıda yer alıyor:

-Adam Hetenyi (Oyun Tasarım Bölümü Yöneticisi, Deck 13 Interactive)
-Graham McAllister (Direktör, Player Research)
-Marie Amigues (CEO, Altagram)
-Slava Taraskin (İş Geliştirme Bölümü Yöneticisi, Unity Ads)
-Erling Erlingsen (Halka İlişkiler & Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı, Funcom)



Fuardaki iş dünyasına yönelik (B2B) etkinliklerin son gününde, Türk oyun basınının bir araya gelerek oluşturduğu GoodGamers yer alacak. 4 Şubat 2018 Pazar günü GoodGamers Sunday başlığı altında yapılacak konferanslar, tamamen Türkçe olarak gerçekleştirilecek.




HABERİ PAYLAŞ

 
 
 


ÇOK TIKLANANLAR