Lay's paketlerindeki hediye internet kodları çalışmıyor! Şikâyetler arttı!

Dünyanın en büyük cips markalarından olan Lay’s adlı markanın “Boş Yok” kampanyasında hediye olarak sunulan 1 GB’ye varan internet kodlarının geçersiz olduğuna dair şikâyetler gerek şikâyet sitesi platformlarında gerek de sosyal medya platformlarında tartışılıyor.

Lay's paketlerindeki hediye internet kodları çalışmıyor! Şikâyetler arttı!
Yayın Tarihi: 4.09.2020 21:42:00

Dünyanın en büyük cips markalarından olan Lay’s adlı markanın “Boş Yok” kampanyasında hediye olarak sunulan 1 GB’ye varan internet kodlarının geçersiz olduğuna dair şikâyetler gerek şikâyet sitesi platformlarında gerek de sosyal medya platformlarında tartışılıyor. Haberimizde siz okuyucularımız için Lay’s paketlerindeki hediye internet kodların geçersiz olduğuna dair iddiaları sunuyoruz. İşte detaylar…

Dünyanın en çok tercih edilen cips markalarından olan Lay’s paketlerinde boş yok ibaresiyle sunduğu 1 GB’ye varan hediye internet kampanyasını duyurmuştu. PepsiCo Türkiye’ye bağlı olan Lay’s’ten konuya ilişkin yanıtlar şikâyet sitelerinde verilmesine rağmen durumun halen çözülmemiş olduğu iddiası halen farklı mecralarda dile getiriliyor.
Tüm paketlerinde “Boş Yok”, “1 GB’ye varan hediye internet” gibi ibarelerin bulunmasına rağmen vatandaşlar ilgili hediyeleri temin edemediklerine ilişkin şikâyetlerde bulunuyor.

Vatandaşlar bedava internet kampanyasını görünce Lay’s satın alıyor!

Vatandaşın şikâyetleri öyle ki, konu gerek şikâyet sitelerinde gerek de sosyal medya platformlarında gündeme getirildi. Vatandaşlar Lay’s cipsini tercih etmelerindeki en büyük etkenlerinden birinin de 1 GB’ye varan internet hediyesi olduğunu ifade ediyor. Hayal kırıklığına uğradığını ifade eden vatandaşlar, durumun markaya yakışmadığını çeşitli mecralarda ifade ediyor.


Konuyla ilgili şikâyetini www.sikayetvar.com adresinde dile getiren bir vatandaş, “İki defadır Lays paketlerinde boş yok internet kampanyası şifresi çıkmamaktadır. Mağduriyetimin karşılanmasını rica ederim. İnsanlar kandırılmamalı çıkabilir denilmiyor boş yok deniliyor. Böylesine büyük bir firmaya yakışmıyor. Lütfen bu konuda müşteri anlayışınızın kalitesini de gösterin.” ifadelerini geçtiğimiz Şubat ayında iletmiş ve Lay’s aynı gün içerisinde yanıt vermişti. Bu durumun

Vatandaşlar 1 GB hediye internet haklarının teslim edilmesini istiyor!

Tüketicileri hediye internet paketleriyle cezbederek ürünlerini daha çok satma amacı güden Lay’s, bu kampanyaya dâhil olan hediye internet kodlarındaki bu usulsüzlüğe dair henüz resmî bir açıklama yapmadı. Vatandaşlar mağduriyetlerinin giderilmesini ve bedava internet haklarının teslim edilmesi yönünde taleplerini şikâyet sitesi platformlarında dile getiriyor.
Bir başka www.sikayetvar.com platformu kullanıcısı, Lay’s paketinde yer alan kodu kullanamadığını şu sözlerle ifade etti:

“Lays paketlerinde şifre var. Hediye veriliyormuş. KazandıRio uygulamasını indirdim.

1-Şifreyi algılamıyor haliyle okumuyor
2-Şifreyi manuel 15 defa yazdım hatalı şifre yazıyor
3-Adımı soyadımı yazarak üye olunca sadece 2 kelime kullanın yazıyor.
Kısaca insanları kandırmak için satılan bir ürün. Bundan sonra Asla almayacağım.”
Gündeme yeniden getirilen geçersiz kod iddialarına karşılık Lay’s kanadından henüz resmî bir yanıt duyurulmadı. Lay’s kanadından duruma ilişkin bir açıklama gelip gelmediğini bizzat www.lays.com.tr internet adresi üzerinden takip edebilir, ilgili şikâyetlerinizi yine www.lays.com.tr ve www.sikayetvar.com adresleri üzerinden yapabilirsiniz.
 




HABERİ PAYLAŞ

 
 
 

ÇOK TIKLANANLAR