Sardis Ödülleri: Finans Dünyası

Finans dünyasındaki en yenilikçi projeleri ve üstün pazarlama başarılarını ödüllendirmek için bu yıl ilk kez gerçekleşecek olan Sardis Ödülleri’nde ayrıca finans sektörüne değer katan isimler de ödüllendirecektir. Finans, hayatın ana merkezi haline gelmişken ödüllendirmeler de elbette olacaktır.

Sardis Ödülleri: Finans Dünyası
Yayın Tarihi: 23.08.2019 12:01:00

Kapital Medya tarafından, sigorta şirketleri, bankalar, finansal teknoloji şirketleri ve diğer finansal kuruluşlar tarafından hayata geçirilen yenilikçi projeleri ve üstün pazarlama başarılarını ödüllendirmek için bu yıl ilk kez  gerçekleştirilecek Sardis Ödülleri’nde 9 bölüm 40 kategoride  verilecek ödüllerin yanında ise finans sektörüne değer katan isimler de ödüllendirilecektir. Bu güzel düşünceli ödüllenme biçimi finans sektöründe iyi olan isimleri de unutmadı. Finans sektörüne kendi uzmanlık alanlarında gerçekleştirdikleri başarılarıyla değer katan bu isimleri aşağıdaki 9 ana kategoride, yine Sardis Jüri üyelerinin katkılarıyla belirleyip, 26 Eylül’de gerçekleşecek Sardis Ödül töreninde açıklanacaktır. Sardis Ödülleri’nden finans sektörüne değer katan isimler şu kategorilerde seçilecektir:

Yönetici

Ekonomist

Global yönetici

Akademisyen

Girişimci

STK Yöneticisi

Gazeteci

Reklamcı

Yatırımcı


Bağlı kalacakları kriterler ise şu şekildedir:

 

  • Ürettiği içerik, proje, yayınlarla finans sektörüne büyük değer katmak ve finanstaki yeniliklerin sektörde yaygınlaşmasına öncülük edebilmektir.
  • Potansiyel girişim ve projelere mentörlük etmek, başarıya ulaşmalarına yardımcı olmak ve yatırımcı kimliğiyle sektörün büyümesinde önemli rol oynamak.
  • Yenilikçi birçok çözüm ya da girişim ortaya çıkararak finans dünyasına büyük bir zenginlik katmak.
  • Gerçekleştirdiği iyi ve başarılı sosyal sorumluluk projeleri, düzenlediği toplantı ve etkinliklerle sektörü birleştirici önemli bir rol üstlenebilmek.
  • Global finans kuruluşunda önemli bir pozisyonda  sorumluluk ve görev alarak büyük başarı kazanmak.
  • Yeni finansal ürün ve hizmetleri geniş kitlere duyuran yaratıcı ve kendine has reklam ve pazarlama projeleri üretebilmek.
  • Attığı adım ve aldığı kararlarla global seviyede liderlik ve önderlik özellikleri sergilemek, uluslararası platformlarda yankı uyandıran ses getirebilmek.
  • Markasına ait kaynakları finansal teknoloji alanındaki bir projeye kanalize ederek toplumda büyük ve yeni fark yaratmak, topluma cesaret aşılamak ve kendi markasına önemli derecede değer katmabilmek.
  • İstanbul’u bir finans merkezi haline getirmek için çalışarak buradan, şirketlerinin dünyadaki birçok ülkesindeki operasyonlarını başarıyla yürütebilmek.

 

Finans dünyasını güzel bir biçimde etkileyecek başarılı bir ödüllendirme olacaktır.  En yenilikçi projeler , üstün pazarlama ve liderler buradadır.




HABERİ PAYLAŞ