Zayıflatan yiyecekler, bunları yediğinizde zayıflamak garanti !

Zayıflatan yiyecekler, bunları yediğinizde zayıflamak garanti ! Zayıflamak isteyenler, kilosunu korumak isteyenler ve sağlıklı beslenmek isteyenler için birbirinden faydalı ve sizi tok tuttuğu için zayıflamanıza yardımcı olan yiyecekler neler ? Nasıl zayıflarım ? Kilo verdiren yiyecekler...

Zayıflatan yiyecekler, bunları yediğinizde zayıflamak garanti !
Yayın Tarihi: 8.10.2020 20:30:00

Zayıflatan yiyecekler, bunları yediğinizde zayıflamak garanti ! Zayıflamak isteyenler, kilosunu korumak isteyenler ve sağlıklı beslenmek isteyenler için birbirinden faydalı ve sizi tok tuttuğu için zayıflamanıza yardımcı olan yiyecekler neler ? Nasıl zayıflarım ? Kilo verdiren yiyecekler...

Yeşil Çay



Yeşil çay hem zayıflamak hem de sağlıklı yaşamak için tüketilmesi gereken içecekler arasındadır. Her gün en az1 bardak yeşil çay tüketilmesi tavsiye edilir. Yeşil çay, metebolizmayı hızlandırarak zayıflamaya yardımcı olur. Yeşil çay içen kişilerin içmeyen kişilere oranla %45 daha yavaş kilo aldığını araştırmalar ile kanıtlanmıştır.

Yoğurt



Yoğurt özellikle çocuk ve 30 yaşını geçmiş insanlarda kemik sağlığı için her gün tüketilmesi gereken bir yiyecek. Yoğurt yağ yakmaya yardımcı olan ve tok tutan bir yiyecektir. Burada yoğurdunuzun katkı maddesi içermediğine emin olmalısınız. Yoğurt içinde barındırdığı protein ve yüksek kalsiyum sayesinde bel ve karın bölgesindeki yağların yakılmasına büyük ölçüde yardımcı olur.

Su



Su içmek kilo vermek için değil sağlık için içilmelidir. Biliyorsunuz ki vücudumuzun yüzde 65′i,  kemiklerimizin yüzde 22’si, kanımızın yüzde 92’si, beynimizin ve kaslarımızın ise yüzde 75′i sudan oluşuyor. Vücudumuzun, hücrelerimizin yaşamsal faaliyetlerini yerine getirebilmesi için günlük su tüketimimize dikkat etmeliyiz. Vücut dolaşımımızı hızlandıran su, yağ yakımını da yardımcı olur. Özellikle zayıflama sürecinde günde en az 2,5 litre su içmek gerektiğini unutmamak gerek.

Yulaf




Yulaf hazırlaması kolay ve uzun süre tok tutan bir besin kaynağıdır. Yulafı ister kahvaltıda yulaf lapası olarak isterseniz hazırlayabileceğiniz tariflerde kullanabilirsiniz. Yulaf düşük glisemik indeksi sayesinde şeker metabolizmasına da iyi gelen bir besindir. Ani iştah ataklarını önler çünkü kan şekerini yavaş yavaş yükseltir ve bu sayede geç acıkmanızı sağlar. Yulaf bağırsak sorunları da çok iyi gelir. Kabızlık problemi, sindirim sorunu çekenleirin mutlaka öğünlerine eklemeleri önerilir.

Yeşil Kabak



Kabak lif ve içinde barındırdığı su açısından vücudumuz için oldukça iyidir. İçinde bulundurduğu lif sayesinde uzun süre tok tutar. Yeşil kabak, kabızlığa da çok iyi gelir ve aynı zamanda sindirim sistemine de çok faydalıdır. Potasyum, magnezyum, sodyum, fosfor, kalsiyum,ve demir açısından çok zengin bir sebzedir. Aynı zamanda kabağın kalorisi çok düşüktür.

Brokoli



Brokoli içeriğindeki pek çok madde sayesinde tam bir kanser savaşçısıdır. Ayrıca lif, vitamin, kalsiyum yönünden de zengin olan brokoli aktif zayıflama süresinde tüketilmesi önerilen sebzelerdendir. Düşük kalorisi ve doyurucu olmasıyla brokoli, öğünlerinizde tüketmeniz gereken bir yiyecek. Brokoliyi en sağlıklı tüketme yolu, buharda haşlayıp üzerine limon ve zeytinyağı gezdirmektir.

Acı Biber



Midesinde sorun olmayanların ve sevenlerin tüketebileceği inanılmaz sağlıklı bir yiyecek olan acı biberin içindeki kapsaisin maddesi metabolizmayı hızlandırır. Vücut ısımızı yükselterek enerji harcamamıza yardımcı olur. Kabızlık sorunlarına çok iyi gelir.


Kuru Baklagiller



Öncelikle baklagilleri ister yemek olarak ister haşlayıp salata olarak tüketebilirsiniz. Bunun yanında içerdiği lifler sayesinde kuru baklagil yediğiniz zaman uzun süre tok hisseder ve geç acıkırsınız. 1,5 bardak barbunya yaklaşık 7 gram protein 8 gram lif, ve yaklaşık 110 kalori içeriyor. Tüketmekten korkmamanız gereken çok sağlıklı yiyeceklerdir. Özellikle yeşil mercimek içerdiği yüksek protein sayesinde vegan vejeteryan beslenmedekş kişilerin de protein ihtiyacının birçoğunu karşılar.
 




HABERİ PAYLAŞ

 
 
 

ÇOK TIKLANANLAR