Tommy Hilfiger, ikonik Amerikalı tasarımcı Tommy Hilfiger ile altı kez Formula OneTM Dünya Şampiyonu ve TOMMY HILFIGERerkek giyim küresel marka elçisi Lewis Hamilton’un birlikte tasarladığı İlkbahar 2020 TommyXLewis ortak koleksiyonunu duyurdu. Amerikalı tasarımcı ile İngiliz yarış pilotunun dördüncü ortak koleksiyonu, sürdürülebilir uygulamalara doğru pozitif adımlar atarken iyi bir stilin cinsiyet, yaş, etnik köken ve vücut tipi olsun her türlü farklılığı ortadan kaldırdığına inanan “Herkes için Stil” nosyonunu benimsiyor. İlkbahar 2020 TommyXLewis koleksiyonu, cinsiyet ayrımının olmadığı tommy.com sayfasında, dünya çapındaki seçili TOMMY HILFIGER mağazalarında ve toptan satış ortakları aracılığıyla 16 Şubat 2020’den itibaren satışa sunulacak.
Markanın hayranları, koleksiyon dünya çapında satışa sunulmadan önce istek listelerine eklenebilecek belirli stillere göz atmak için 21 Ocak 2020'den itibaren tommy.com'u ziyaret edebilecek. Koleksiyon lanse edilene kadar İlkbahar 2020 koleksiyonunun estetiğine dair biraz daha fikir vermek için iki benzersiz parça online kanalda yerini alacak. İş giyimi esintili TommyXLewis sırt çantası 28 Ocak, TommyXLewis bayraklı sıfır yaka süveter ise 5 Şubat 2020'de sunulacak.
İki farklı dünyayı buluşturan İlkbahar 2020 TommyXLewis ortak koleksiyonu, markanın erkek giyimindeki güçlü mirasını Lewis Hamilton’un sokak giyimi stiliyle harmanlayarak modern Amerikan gardırobunun ikonik tasarımlarını kutluyor. Markanın geçmişine bağlılığı merkezine alan İlkbahar 2020 TommyXLewis koleksiyonu, klasik arşiv stillerine selam duran parçalar içeriyor. Çift taraflı kullanım gibi beklenmedik detaylar klasik dış giyim siluetlerine işlevsellik kazandırırken kapüşonlu sweatshirt ve kargo pantolonlarda yeni kalıplar görülüyor. Asker mavileri ve yeşilleri nötr tonlar ve neon vurgularla kombine edilerek klasik eşofman takımı, bomber ceket ve kaban gibi parçalara çağdaş bir görünüm kazandırılıyor. Her zamankinden daha yüksek çevre bilinciyle geliştirilen İlkbahar 2020 TommyXLewis ortak koleksiyonundaki giyim parçalarının %75’inden fazlası %100 organik pamuklu dahil sürdürülebilir malzemelerle üretiliyor. Bitki bazlı bir iplikten üretilen Sorona®, kaz tüyüne alternatif olarak kullanılıyor. Koleksiyon ayrıca denim pantolon ve şortlar, dokuma üst parçalar ve ağartılmış trucker ceket gibi stillerde daha düşük çevresel etkili yıkamalardan ve geri dönüştürülmüş kumaşlardan yararlanıyor.
Koleksiyonun prömiyeri, 16 Şubat 2020 günü saat 20.00’da Londra’daki Tate Modern müzesinin The Tanks bölümünde düzenlenecek TOMMYNOW defilesinde gerçekleşecek.
İlkbahar 2020 TommyXLewis ortak koleksiyonunun görsellerine erişmek için tıklayın.
Tommy Hilfiger hakkındaAralarında TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS’in de bulunduğu bir marka portföyüne sahip olan Tommy Hilfiger, lüks giyim, tasarım ve yaşam tarzı ürünleri alanında dünyanın en tanınmış gruplarından biridir. Grup, erkekler için tailored ve spor giyim koleksiyonları, kadınlar için hazır ve spor giyim koleksiyonları, çocuk giyim, denim, iç giyim (bornoz, ev ve uyku giyim dahil), ayakkabı ve aksesuar alanında üstün kaliteli ürünlerin tasarımına ve pazarlanmasına odaklı faaliyet gösteriyor. Ayrıca seçkin lisansörleri aracılığıyla gözlük, saat, parfüm, mayo, çorap, küçük deri eşyalar, ev eşyaları ve valiz gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri sunuyor. TOMMY JEANS ürün grubunda kadın ve erkekler için jean ve ayakkabılar, aksesuar ve parfümler yer alıyor. TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS markaları altında satılan ürünler, TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS mağazalarından, seçkin çok katlı mağazalardan ve diğer online kanallardan oluşan geniş bir ağ aracılığıyla ve ayrıca tommy.com üzerinden dünyanın her yanında müşterilere sunuluyor.
PVH Corp. hakkındaPVH, dünyanın en beğenilen moda ve yaşam tarzı şirketlerinden biri olarak stilde standartları belirliyor. Modayı ileriye taşıyan markaları geliştiriyor ve büyütüyoruz. Portföyümüzde ikonik TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olgave Geoffrey Beene ile dijitale odaklı True & Co.iç giyim markası yer alıyor. Bunların yanı sıra tanınmış ulusal ve uluslararası markaları altında çeşitli lisanslı ürünlerini de pazarlıyoruz. PVH olarak 40’tan fazla ülkede faaliyette bulunan 38.000’i aşkın iş ortağıyla çalışıyor, yılda yaklaşık 9,7 milyar $ ciro elde ediyoruz. Bunların tümü PVH’nin gücünü ifade ediyor.