Dahil oldukları dizi ve filmlerle herkesin kalbini kazanan
Bergüzar Korel ve
Halit Ergenç, bir marka için ilk kez bir araya geldi. Uzun soluklu proje,
“İçimden Geldi” temalı reklam filmleri ile başladı.
“İçimden Geldi” teması ile sadece özel günlerde değil, her an sevdiklerimize hislerimizi ifade edebileceğimiz ve bu anları ölümsüz kılacak en eşsiz hediyenin Zen olduğu vurgulanıyor.
Serinin ilk halkası,
Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş ve
Başkan Yardımcısı Şükran Güzeliş’in ev sahipliğinde,
Bergüzar Korel ve
Halit Ergenç’in yanı sıra iş insanları, sanat dünyasından ünlüler ve cemiyet yaşantısının önde gelen isimlerinin katılımıyla
Rahmi M. Koç Müzesi’nde özel bir davette gerçekleştirdi.
Emil Güzeliş: “Marka yüzlerimizi, müşterilerimizle birlikte belirledik”Bu özel davetin açılış konuşmasını gerçekleştiren
Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, pırlantalı mücevher denince akla gelen ilk marka olduklarının ve bu alandaki öncü rollerini yurtdışına da taşıyarak Türkiye’yi gururla temsil ettiklerinin altını çizerek şunları dile getirdi:
“Zen Pırlanta olarak iletişime ve sürekliliğine önem veren bir markayız. Bugüne kadar ünlü bir isimle iş birliğimiz olmadı. Bu yolda ilerlemeye karar verdiğimizde, öncelikle mağazalarımız ve bayilerimiz aracılığıyla müşterilerimizin önerilerini aldık. Böylelikle hem ülkemizde hem de yurtdışında milyonlarca seveni olan çok değerli sanatçılarımız Bergüzar Korel ve Halit Ergenç ile çalışmaya karar verdik. Bağlılığın ve aşkın simgesi pırlantayı bu güzel çiftten daha iyi anlatacak biri olmadığını düşünüyorum. Kendileriyle güzel bir yolculuğa başladık; projemizin başarılı olacağına yürekten inanıyorum.”
Şükran Güzeliş: “Milyonların sevdiği iki değerli sanatçıyla yolumuza devam ediyoruz”Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Şükran Güzeliş konuşmasında, pırlantanın her kadının hayali olduğunu belirterek, sözlerine şöyle devam etti:
“Yıl dönümleri, sevgililer günü, yılbaşı gibi özel günlerde hatırlamak ve hatırlanmak çok önemli… Bu özel günlerin dışında da hiç beklenmedik bir anda içten gelerek verilen bir hediye çok daha anlamlı ve değerli oluyor. İşte buradan yola çıkarak yeni reklam filmlerimizde “içinizden gelen her an Zen’siz Olmaz” diyoruz. Bu filmlerimizi sevgili Bergüzar Korel ve Halit Ergenç ile birlikte sunmaktan çok mutluyuz. Çok güzel işlere imza attık, her iki taraf için de hayırlı olmasını diliyorum.”
Bergüzar Korel: “Bizi ve alışkanlıklarımızı anlatan bir reklam filminde olmaktan çok mutluyuz”Zen Pırlanta’nın yeni marka yüzü
Bergüzar Korel de, eşi Halit Ergenç ile bir marka için ilk kez bir araya geldiklerini belirterek;
“Proje bize ulaştığında öncelikle Güzeliş Ailesi ile tanıştık, ofislerini, üretim bölümlerini gezdik, marka ile ilgili daha detaylı bilgi sahibi olduk. Uzun sohbetler ettik, samimiyetlerini ve aile sıcaklıklarını gördük. Senaryolar ise adeta bizi anlatıyordu, biz de özel günleri beklemeden içimizden geldiği anda hediye alırız. Ortaya çıkan filmler de markayı olduğu kadar bizi de yansıttığı için çok içimize sindi” dedi.
Halit Ergenç: “Sevgi, sadece özel günlerde değil, içinden gelen her anda ifade edilmeli”Ünlü sanatçı
Halit Ergenç de; markalarla yapılan işbirliklerinde, marka ve sanatçı uyumunun çok önemli olduğunu belirterek; “Sevginin sadece özel günlerde değil, içinizden gelen her anda ifade edilmesi gerektiğine inanıyorum. Zen Pırlanta’nın iletişim yolunun da bunun üzerine kurulmuş olması bizi proje ile bütünleştiren önemli bir nokta oldu” dedi.
Zen Pırlanta’nın Yeni Reklamlarının Teması: “İçimden Geldi” Zen Pırlanta, yeni reklam temasının çıkış noktası olarak özel günlerin yanı sıra, içinizden gelen her an kendinize ve sevdiklerinize bir
Zen hediye edebileceğiniz ve
Zen’in o benzersiz anı ömür boyu unutulmaz kılacağı vurgulanıyor.
Filmlerde oyunculukları ve doğal tavırlarıyla çok sevilen bir çift olan
Bergüzar Korel ve
Halit Ergenç’in doğal, sıcak anları konu ediliyor.
“İçimden Geldi” temalı film serisi, sıradan pırlanta reklam filmlerinden farklı stiliyle dikkat çekiyor.