2018'in En Değerli 100 Türk Markası Belli Oldu İlk 20'de Kimler Yer Alıyor?



Brand Finance tarafından "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" çalışmasının 11'incisini tamamladı.Türkiye'nin en değerli markasının değeri 2 milyar 42 milyon dolar.



Yayın Tarihi: 7.06.2018 15:18:00

THY 2 milyar 42 milyon dolarlık marka değeriyle listedeki ilk sırada yer alırken, 1 milyar 907 milyon dolarlık marka değeriyle Türk Telekom ikinci sırada yer aldı.



İlk 5 Markanın Sıralaması ve Değerleri


1) Türk Hava Yolları - 2 milyar 42 milyon dolar
2) Türk Telekom - 1 milyar 907 milyon dolar
3) Türkcell - 1 milyar 841 milyon dolar
4) Akbank - 1 milyar 649 milyon dolar
5) Garanti Bankası - 1 milyar 584 milyon dolar

Ziraat Bankasının marka değeri yüzde 9'luk artışla 1 milyar 432 milyon dolara ulaştı ve kurum 6'ncı sıradaki yerini korudu. Ziraat Bankasını, 1 milyar 334 milyon dolar ile İş Bankası, 1 milyar 258 milyon dolar ile Arçelik, 937 milyon dolarla Yapı Kredi, 878 milyon dolarla Ford Otosan takip diyor.



Türkiye'nin en değerli 100 markasının toplam değeri 27 milyar 500 milyon dolar olarak tespit edildi.