6 ay ertelemeli 10 bin TL krediler hemen verilebilecek! Ancak sadece bu dilekçeyi dolduranlara!



Vakıfbank, Ziraat Bankası ve Halkbank tarafından verilecek olan 6 ay ertelemeli yüzde 0,49 kredi faiz oranlı ve 36 ay vadeli bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvuruları 1 Nisan 2020 tarihinden bu yana devam ediyor. Vatandaşların en fazla merak ettiği konuların başında gelen bireysel destek



Yayın Tarihi: 24.05.2020 20:46:00

Vakıfbank, Ziraat Bankası ve Halkbank tarafından verilecek olan 6 ay ertelemeli yüzde 0,49 kredi faiz oranlı ve 36 ay vadeli bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvuruları 1 Nisan 2020 tarihinden bu yana devam ediyor. Vatandaşların en fazla merak ettiği konuların başında gelen bireysel destek kredilerinin bayramdan önce ödenip ödenmeyeceğidir. Ancak daha önce başvuru yapanların Ramazan Bayramı’na kadar ödeme alamaması şunu gösteriyor ki herkes anında ödeme alamayacak. Bu sebeple aşağıda sizler için hazırladığımız rehber sayesinde çok kolay bir şekilde onaylanmayan veya bekleyen krediniz için sonuç alabilirsiniz. İşte tüm o detaylar…

Ziraat Bankası, Halkbank ve Vakıfbank aracılığı ile ödenmekte olan bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvuruları ile beraber milyonlarca vatandaşımızın en temel ihtiyaçları giderildi. Bireysel temel ihtiyaç destek kredisine toplam başvuru sayısı 5,5 milyon vatandaşı geçmiş durumda. Ramazan Bayramı’ndan önce kredi başvurusu onaylanmayan kişiler için yapılacak olan tek işlem gerekli şikâyet işlemlerini başlatmak olacak. Bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvuruları bir nebze daha yavaş ilerliyor. Diğer kredi türlerine gün içerisinde başvuru sayısı 1000 kişi ise bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvurusu gün içerisinde 100 bin kişi oluyor. Bu nedenle onay sürecinde istenmeden de olsa gecikmeler yaşanıyor. Bu çok doğal bir durum, sistem herkese yetişemiyor ve mecburen bekletilmek zorunda bırakılıyor vatandaşlar. Bu durumda 3 adet kamu bankasının da yapabileceği pek fazla bir durum yok. Bu nedenle hala eğer kredi başvurunuz onaylanmamış ise beklemekten başka yapılacak çare yok. Ancak mevcut kredi tutarınız onaylandığı halde ödemeniz yapılmıyor veya başvurduğunuz kredi tutarının çok azını alabildiyseniz işte bu iki noktada yapabileceğiniz pek çok işlem var. Hemen detaylara geçelim…

BİREYSEL TEMEL İHTİYAÇ DESTEK KREDİSİ ONAY SÜRECİ

3 devlet bankasından yüzde 0.49 faiz oranıyla 3.000 TL, 5.000 TL, 7 bin 500 TL ve 10.000 TL kredi başvurusunda bulunan vatandaşların çok büyük çoğunluğunun ödemeleri yapıldı. Ancak hala başvuru yaptığı ve onaylandığı halde kredi tutarını alamayan vatandaşlarımız var. Bu vatandaşlarımızın mağduriyetinin giderilebilmesi için ise acil bir şekilde ödemelerin sağlanması gerekiyor. Bu sürece kadar ödemeleri alamayan vatandaşlarımızın yapmaları gereken en önemli davranış kesinlikle sürekli olarak ilgili başvuru yapılan bankanın aranması olacaktır.

ZİRAAT BANKASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Müşteri İletişim Merkezi. 444 00 00 - 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.


VAKIFBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Vakıfbank müşteri hizmetleri ile görüşmek isteyen vatandaşların:
0850 222 07 24

Telefon numarasını araması gerekmektedir. Karşınıza gelen menüden dilediğiniz bankacılık işlemini tercih ederek kısa süre içinde telefon bankacılığı üzerinden çok sayıda işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

HALKBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Detaylı bilgi için tıklayınız veya konuşmayı başlatarak müşteri temsilcimizden bilgi alabilirsiniz. Kayıp ve Çalıntı bildirimlerinizi Canlı Yardım üzerinden yapabileceğiniz gibi, 0850 222 0 400 veya 444 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak da yapabilirsiniz.
Bankayı aradığınızda banka çalışanlarının mevcut gecikmenin geçici olduğunu ve mağduriyetin hemen çözülebileceği anlatılıyor ancak henüz bir gelişme sağlanamıyorsa hemen bu işlemi yapın.

KAMU DENETÇİLİĞİ ŞİKÂYETİ

3 kamu bankası aracılığı ile verilecek olan bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvurularına hala cevap alamıyor, eksik kredi tutarı alıyorsanız hemen Kamu Denetçiliği Kurumu’na başvuru yapın. https://ebasvuru.ombudsman.gov.tr/ adresinden Kamu Denetçiliği Kurumu’na ulaşabilir ve hemen şikâyet başvurusunda bulunabilirsiniz.