Galatasaray'ın Yeni Sponsoru Jeunesse Global



Galatasaray ile 6 kıta da 145 ülkede faaliyet gösteren Jeunesse Global arasında forma kiti sponsorluk anlaşması imzalandı.



Yayın Tarihi: 20.02.2018 14:55:00

Jeunesse Global ismi artık Galatasaray’ın konçlarında yer alacak. Galatasaray, içten ve dıştan gençleştirme üzerine inovatif ürünleriyle 6 kıtada 145 ülkede faaliyet gösteren Jeunesse Global ile forma kiti sponsorluk anlaşması imzalandı.

Sponsorluk anlaşmasının imza töreni Ali Sami Yen Spor kompleksi Türk Telekom Stadyumu’nda düzenlenirken törene Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz, Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Muhasip Üyesi Okan Böke, Jeunesse Global Avrupa İş Geliştirme ve Event Direktörü Luigi di Salvo ve Jeunesse Global Türkiye, Balkanlar ve Kıbrıs Genel Müdürü Devrim Hamaratlar katıldı.

İmza töreninde ilk sözü alan Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz, “Gördüğünüz gibi Jeunesse firması Türkiye klasik satış kalıplarının dışında bir firma. Bu nedenle birtakım dar görüş sahiplerinin bunu kavramaktan aciz olduğunu iki gün içinde gördüm. Bir de hiçbir şeyden mutlu olmayan insanlarımız var. Bu tip firmalarımız gelişen dijital dünyada satış volümünü en yüksek hale getiren firmalar. Biz Galatasaray'da da kısa ve uzun vadede mutlaka bu e-pazarlamayı, dijital pazarlamayı faaliyete geçirmek istiyoruz.” diye konuştu.

Jeunesse Global Avrupa İş Geliştirme ve Event Direktörü Luigi di Salvo ise Galatasaray ile yaptıkları sponsorluk anlaşmasından duyduğu mutluluğu dile getirerek, “Tüm Galatasaray Spor kulübü üyelerine teşekkür ediyorum. Bugün burada olmaktan inanılmaz gurur duyuyoruz. Doğrudan satış alanında bir şirket olarak bu şekilde bir operasyonu yürütmek çok da görülmüş bir şey değil. Bu endüstrideki en popüler şirketlerden biriyiz ve en hızlı büyüyen şirketiz. 145 ülkeden fazla ülkede operasyonumuzu yürütüyoruz. Her gün ne kadar fazla sponsorluk anlaşmasının önümüze geldiğini tahmin bile edemezsiniz. Ama marka partnerini seçerken çok sıkı bir politika uyguluyoruz. Kazanan takımlarla çalışıyoruz. Çünkü biz endüstride kazanan bir takımız; bu işe girdiğimizde 1 milyar Euro'ya ulaştığınızı düşünürseniz ve 1.1 milyar Euro'ya ciroya sahip olduğunuz düşünürseniz. Şirket 2009'da kuruldu, 200'den fazla ödül kazandığımızı söyleyebilirim. Yüksek standartlara sahip olan futbol takımlarıyla partnerlik için Avrupa'da aldığımızı birçok tekliften Galatasaray’ı seçtik. Bilinirlik, tarih, yüksek etik değerleri bunlarda etkendi… UEFA ve Super Kupa'yı da yeniden birlikte kazanacağımızı düşünüyoruz ve burada olduğumuz için çok gururluyuz” dedi.