JACK & JONES Görünümünü Yeniliyor



JACK & JONES erkek giyim markası tamamen yenilenmiş görsel kimliğini ortaya koymak üzere yola çıktı ve bu sonbahar JACK & JONES’un farklı platformlarında yeni bir görünüm sunulacak. Bu yeni ifade şekli, markanın köklü kot giyim geçmişine dayanıyor.



Yayın Tarihi: 4.09.2018 11:19:00

Danimarkalı erkek giyim markası, kot giyim geçmişini yansıtan yeni bir görsel kimlik sunuyor.

JACK & JONES erkek giyim markası tamamen yenilenmiş görsel kimliğini ortaya koymak üzere yola çıktı ve bu sonbahar JACK & JONES’un farklı platformlarında yeni bir görünüm sunulacak. Bu yeni ifade şekli, markanın köklü kot giyim
geçmişine dayanıyor.

Her Şey Kardeşlik İçin

JACK & JONES, bir kot giyim markası olarak 1990 yılında Danimarka’da kuruldu. Küçük çaplı bir işletmeyle başlayarak, Avrupa’nın öncü erkek giyim üreticilerinden birine dönüştü. Marka ilk olarak, güçlü bir kot pantolon tutkusu olan erkeklerden
oluşan ufacık bir ekiple başladı; bu da halen markanın temelinde yer alıyor. Ama artık önemli olan sadece JACK & JONES değil, kurmuş olduğumuz kardeşliktir. JACK & JONES Marka Direktörü Peter Kristiansen şöyle açıklıyor:

“JACK & JONES’un bir kot giyim kardeşliği olduğunu düşünüyoruz, zaten yeni görsel kimlik de tamamen buradan geliyor. Erkekler bir JACK & JONES mağazasına girdiklerinde kendilerini evlerinde hissetmelerini istiyoruz, takılmak isteyecekleri
bir yer olsun istiyoruz. Aynı şey internet mağazamız ve sosyal medyamız için de geçerli.”


Görünümü tazelemek ve bunu farklı platformlarda optimize etmek amacıyla; yeni bir logo, yeni renklerin ve fontların kullanımı ve JACK & JONES temel değerlerine odaklanan daha güçlü bir iletişim şekli, bu yeni görsel kimliğe dahil edildi.
Marka, kardeşlik mesajını resimler ve cesur ifadelerle daha da geniş kitlelere iletecek. Yeni logo, hem taze ve modern hem de hala gözünüze aşina gelecek. Aynı zamanda marka değerlerini de yansıtıyor. İki J’nin yarattığı ve işaretine bakarsanız, markanın kardeşlik kültürünü vurguladığını görebilirsiniz.

Kot Giyim Koleksiyonları

İşin içine girdiğinizde, en önemli olan şey koleksiyonlardır. JACK & JONES; merkezinde kot giyim olan bir erkek giyim markasıdır. Marka, geniş kot giyim yelpazesinin yanı sıra; ister şık görünmek isteyin ister sadece arkadaşlarınızla takılmak isteyin, her duruma uygun düşen üç koleksiyon hattı sunuyor.

ORIGINALS” olarak işaretlenmiş ürünler; eğlenceli, günlük ve trendlere odaklıdır. “CORE” olarak etiketlenmiş ürünler; kentsel spor giyim referansları taşıyan şık ve grafik hatlara sahiptir. “PREMIUM” olarak işaretlenmiş ürünler; dilediğinizde takım elbise ile şık olmanızı, dilediğinizde de klasik ve spor-resmi bir görünüm elde etmenizi sağlar. Burada ortak payda; tüm JACK & JONES koleksiyonlarının, markanın kot giyim yelpazesi ile uyum içinde olmasıdır.

JACK & JONES, yakın bir zaman önce genç giyim ve büyük beden koleksiyonlarını da piyasaya sürdü. Bu koleksiyonlar, JACK & JONES’un mevcut koleksiyonlarına göre yapıldı ve sadece beden olarak farklı ölçülerde. JACK & JONES Marka
Direktörü Anders Gam açıklıyor:


“Yakın bir zaman önce, büyük beden koleksiyonlarımızı ve 8-16 yaş arası genç tüketici koleksiyonlarımızı ekleyerek ürün portföyümüzü genişlettik. Beden çeşitlerimizi genişleterek hem daha geniş kitlelere hitap edebiliyoruz hem de ömür boyu bize sadık kalacak tüketiciler oluşturabiliyoruz.”

Zaman Dilimi

JACK & JONES’un birkaç ülkede 1.000’in üzerinde satış mağazası var; bu nedenle yeni görsel kimlik, 2018 sonbahardan itibaren başlayarak mağazalarda ve diğer tüm platformlarda, adım adım ilerleyen bir süreçle uygulanacak. Mağaza
vitrinleri, jackjones.com ve farklı marka iletişim platformları, yeni görsel kimliğe öncülük edecek. 

JACK & JONES Hakkında

JACK & JONES, bir kot giyim markası olarak 1990 yılında Danimarka’da kuruldu. Küçük başlangıçlar sonucu hızla ilerleyen marka, şu anda BESTSELLER A/S grubundaki en büyük şirket birimidir ve Avrupa’daki en büyük erkek giyim satıcısıdır. Ana merkezi Danimarka’da bulunan markanın, dünyanın her yerinde ofisleri bulunmaktadır ve tasarım, satın alma, satış ve pazarlama bölümlerinde toplam 400 kişi çalışmaktadır. 

Kot pantolonlar ve kot giyim, JACK & JONES markasının en temel yapı taşıdır, ancak ürün portföyü aynı zamanda özel dikim, kentsel spor giyim, ayakkabı ve aksesuar gibi alanları da kapsar. JACK & JONES, yıl içerisinde birkaç farklı koleksiyon çıkarır. Odak noktası kot pantolon olan JACK & JONES, aynı zamanda her türlü ortam için ve genç erkeklerin moda trendlerine uyma ihtiyaçlarını karşılamak için koleksiyonlar geliştirir.

JACK & JONES Hikayesi

Çeyrek asırdan daha uzun bir süre önce dünyaya yayılmak üzere yola çıktık. İlk kot pantolon koleksiyonumuzu çıkardığımızda, kot giyim tutkusuyla yanıp tutuşan bir avuç erkektik. 1990 yılından bu yana ekibimize birçok erkek (ve biraz da
kadın) katıldı ancak kot giyim, odak noktamız olarak aynı şekilde devam ediyor.

Markamızı belirleyenler; bizi biz yapan ve gururla temsil ettiğimiz erkeklerdir. Bizim markamız; kot giyim sayesinde bir araya gelen kardeşler, bir kulüp ve topluluk demektir. Bu topluluk içerisindeki tek hedefimiz; erkeklerimize destek sunmaktır. Onların hayatlarını daha kolay ve çok daha eğlenceli ve tarz bir hale getirmektir. Herkes bizim sahip olduğumuz kot giyim mirasına sahip değildir.

Yıllar boyunca elde ettiğimiz teknik bilgi birikimi sayesinde, alanımızda en iyilerden biri olduğumuzu iddialı bir şekilde söyleyebiliriz. Kot giyim denildiğinde; kesimlerden kumaşlara ve düzeltmelere varan tüm aşamalarda, neden bahsettiğimizi iyi biliriz. Kot pantolonların, bir erkeğin gardırobunda
yer alan en önemli giysi türü olduğunu düşünüyoruz.

Nihai hedefimiz; giysilerimizi taşıyan ve bizim evrenimizin merkezinde yer alan erkeklerin gururlu, kendinden emin ve memnun olmalarını sağlamaktır. İyi kalite, iyi hizmet ve iyi enerji, asla ödün vermediğimiz noktalardır. Bizim evrenimizde drama yer yoktur ve alışveriş çok kolaydır. Markamızın ardında yatan felsefe budur.